وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
انتقاد خطیبی از موضع گیری کانون مربیان نسبت به وقایع باشگاه پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از موضع گیری و سکوت کانون مربیان کشور نسبت به وقایع باشگاه پرسپولیس و نوع برخورد با علی دایی انتقاد و گلایه کرد.

رسول خطیبی جمعه شب در کنفرانس خبری بعد از بازی با راه آهن تهران که با برتری چهار بر یک تیمش همراه بود، با بیان اینکه من به لحاظ سنی کوچکتر از بیشتر مربیان فعال در کشور هستم، افزود: اما اگر من رییس کانون مربیان بودم به طور قطع در خصوص نوع برخورد باشگاه با علی دایی که اسطوره فوتبال آسیا و ایران است، بیانیه ای صادر و از حرمت این مربی دفاع می کردم.

وی با انتقاد از نوع برخورد باشگاه پرسپولیس با علی دایی، اظهار کرد: اگر این نوع برخوردها به روال عادی در فوتبال تبدیل شود، فردا نوبت سایر دلسوختگان فوتبال خواهد بود.

وی گفت: مسوولان باشگاه ها نباید به راحتی آب خوردن زحمات چندین ساله مربیان را نادیده بگیرند و اگر امروز با علی دایی چنین برخوردی می شود، به طور قطع همین رفتارها فردا با حمید درخشان نیز صورت خواهد گرفت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره بازی امروز تیم خود و برد شیرین چهار بر یک مقابل راه آهن، گفت: در این بازی بازیکنان ما با تمام وجود کار کردند و لحظه ای از تلاش خود برای پیروزی دست برنداشتند.

خطیبی اضافه کرد: در مجموع این بازی توپ و میدان در اختیار ما بود و بازیکنان به خوبی به ویژه در نیمه دوم دستورات تاکتیکی کادر فنی را اجرا کردند تا با نتیجه ای شایسته میدان را ترک کنیم.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم تراکتورسازی تغییر سیستم داد و سامان نریمان جهان یک خط به جلو برده شد و محمد ابراهیمی عقب تر بازی کرد و این تغییرات مثمرثمر واقع شد و توانستیم به گل های خود بیافزاییم.

خطیبی این پیروزی را به تمام هواداران که در این دیدار عاشقانه از دقیقه اول تا پایان بازی تیم را مورد حمایت قرار دادند، تقدیم کرد و گفت: ما آنقدر در لیگ برتر خوب نتیجه خواهیم گرفت تا تمام ایران طرفدار و هوادار تیم تراکتور شوند.

دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و راه آهن تهران از هفته هشتم لیگ برتر باشگاه های ایران با نتیجه چهار بر یک به نفع سرخپوشان تبریزی خاتمه یافت تا با 19 امتیاز به صدر جدول تکیه زنند.

راه اهن تهران نیز با هشت امتیاز در رده دهم باقی ماند.

تیم تراکتورسازی هفته آینده در دور نهم لیگ برتر در اهواز میهمان استقلال خوزستان است.



ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: